Isnin, 27 Mei 2013

Kami dalam Harian Metro

 
Percaya tak?? Kami dalam ruangan klik pengantin.
Harian Metro 24 May 2013 hari jumaat lepas.
Ketawa melihat muka sendiri.

Pagi itu saya menjemput rakan saya mengajak membantu saya untuk pindah rumah. Sebelum itu kami berhenti di stesen minyak untuk mengisi minyak. Rakan membeli paper Harian Metro. Tajuk muka hadapan mengisahkan semua pembunuh Sosilawati dihukum gantung.
Tiba-tiba rakan saya menjerit sekuat hati. Oh! Terkejut. Saya bertanya kenapa? Rakan menjerit lagi kenapa muka ini? kenapa muka ini?  saya bertanya lagi kenapa? Ok saya tahu kenapa. Firasat saya yang memberitahu. Tenyata tepat sekali. Terus sms suami menyuruhnya membeli paper Harian Metro.
Terdetik hati saya ingin masuk ruangan ini. Saja mencuba nasib. Pada 10 may saya email pada metromag@mediaprima.com.my. Dan saya memang tidak menyangka cerita ini akan keluar dengan cepat. Mana mungkin hati tak berbunga. Kisah cinta satu malaysia melihat. Ketawa saya. Rakan-rakan banyak bertanya adakah kamu? Ya saya. Ketawa lagi.

Ha! Andai kamu ingin memasuki ruangan ini hantar sahaja email ke metromag@mediaprima.com.my dan ceritakan setiap peristiwa perkahwinan anda.

Tiada ulasan: