Sabtu, 11 Januari 2014

Wedding My Bro

Cerita 15 Disember 2013..
Majlis perkahwinan abang aku..

Ni pic kenduri kat Terengganu. Pic kat Perak tak jumpe plak..kuikui

Bawah ni pic kat rumah aku kat Teluk Intan, Perak. Bab kenduri mmg best jumpe ramai orang tapi bab tenaga... fuh! penat nak giler.. Kami org kuat kenduri.. Disbbkan adik beradik byk ppuan, kami lah lelaki kamilah ppuan.. Dasyat x? Ape guna badan besar lau x kuat..kuikui






Pelamin ni aku yang pilihkan utk abang aku. ganti kedukaan pelamin masa aku kawen dulu. Inilah pelamin impian aku ms kawen dulu, tapi sebab butik tu penipu n kaki auta pasrah jelah..
cantikkan pelamin ni.. Kalau lah aku pengantin ketika ini.. Hahahaha...

1 ulasan:

BeMiE berkata...

tahniah....